Libro Si tu em dius vine ho deixo tot... però digue'm vine PDF

11 de marzo de 2011
Quan creus que coneixes totes les respostes, arriba l'Univers i et canvia totes les preguntes...

«Dedicat a tots aquells que continuen volent ser diferents i que lluiten contra aquells que desitgen que siguem iguals.»
Albert Espinosa

En Dani es dedica a buscar nens desapareguts. Al mateix instant que la seva parella fa les maletes per abandonar-lo, rep una trucada de telèfon d'un pare que, desesperat, li demana ajuda.

El cas el conduirà a Capri, illa on afloren records de la seva infantesa i de dos personatges que el van marcar per sempre: el Sr. Martín i en George. Retrobar-se amb el passat portarà en Dani a reflexionar sobre la seva vida, sobre la història d'amor amb la seva parella i sobre les coses que són de veritat importants.


Información

Publicado: 11 de marzo de 2011
Editorial: ROSA VENTS
ISBN: 9788401387869
Idioma: Catalán
Nº de páginas: 208

Albert Espinosa (Barcelona, 1973) es actor, director, guionista de cine, teatro y televisión e ingeniero industrial superior químico. Es creador de las películas Planta 4a, Va a ser que nadie es perfecto, Tu vida en 65', No me pidas que te bese porque te besaré y Héroes. Asimismo es creador y guionista de la serie Polseres Vermelles, basada en su libro El mundo amarillo y en su propia vida y lucha contra el cáncer. Como escritor, ha publicado las novelas El mundo azul. Ama tu caos (2015), Brújulas que buscan sonrisas perdidas (2013), Si tú me dices ven lo dejo todo... pero dime ven (2011), Todo lo que podríamos haber sido tú y yo si no fuéramos tú y yo (2010), el libro de no ficción El Mundo Amarillo (2008), todas ellas en Penguin Random House Grupo Editorial. El total de su obra literaria se ha publicado en más de 40 países, con más de 1.500.000 de ejemplares vendidos en todo el mundo.